Tomasz Marcinkowski

negocjator kontraktowy, konsultant, trener

Obszary jego specjalizacji:

  • Negocjacje i strategie zakupowe
  • Proces sprzedaży B2B
  • Marketing Sprzedażowy
  • Zarządzanie operacyjne

Praktyk  z ponad 15 letnim doświadczeniem w obszarach marketingu, sprzedaży, zakupach i zarządzaniu operacyjnym. Wykorzystuje rozwiązania, które obserwował między innymi w USA , Francji i Kanadzie. Ukończył  Canadian International Management Institute. Specjalizuje się w szkoleniach kierowanych zarówno do kupujących jak i sprzedających w sektorze B2B. Zwycięzca konkursu Urzędu Miasta Łodzi – „Lodz you like to be creative 2011” na koncepcję wspierającą sektor przemysłów kreatywnych. Jako Trener współpracował między innymi z : Orlen Oil, Play, Energa, Euro Net, BZ WBK, Bosch Siemens, Tesco.

Prywatnie pasjonuje się  badaniem psychologicznych mechanizmów tworzenia innowacji. Oddany mąż i ojciec dwójki dzieci.