Dlaczego warto szkolić z komunikacji i prezentacji?

25 lat badań nad setkami organizacji i 20 tysiącami pracowników pokazało nam i innym, ze kluczem do sukcesu firmy jest umiejętność porozumiewania się na wszystkich szczeblach organizacyjnych w sytuacjach trudnych, kluczowych i istotnych dla rozwoju firmy.

Crucial Conversations, Tools for Talking When Stakes Are High
Patterson & Grenny & McMillan

Rozwiązania dla firm

Korzyści płynące z polepszenia jakości komunikacji i prezentacji w organizacji są wymierne (wykres poniżej).

Komunikacja na 3 poziomach organizacyjnych

Specjalizujemy się w polepszeniu jakości komunikacji w organizacji na 3 poziomach oraz w relacji z klientem.

KULKI4
  • Lepsza obsługa klienta
  • Lepsze relacje z klientem
  • Duża satysfakcja klienta
KULKI3
  • Skuteczniejsze wprowadzanie zmian
  • Skuteczniejsze i szybsze wychodzenie z kryzysu
  • Lepsze wyniki organizacyjne
KULKI2
  • Dobra atmosfera i skuteczniejsze rozwiązywanie konfliktów
  • Efektywniejsze i krótsze spotkania
  • Efektywniejsze zarządzanie zespołem
KULKI1
  • Zadowolenie z pracy
  • Lepsza współpraca z innymi
  • Silna motywacja

Zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie porozmawiamy, aby zrozumieć Państwa potrzeby i zaproponować najlepsze rozwiązanie.