Skuteczna Prezentacja Sprzedażowa

  • 3 POWODY DLA KTÓRYCH WARTO UCZESTNICZYĆ W TYM SZKOLENIU
    1. Stosujemy autorski program, niepowtarzalny na rynku polskim
    2. Szkolenie prowadzone jest w małych grupach warsztatowych (4 - 8 osób)
    3. Zdobędziesz warsztat międzynarodowego mówcy, posługującego się technikami prezentacyjnymi wykorzystywanymi przez prezenterów na całym świecie
  • INFORMACJE
  • TERMINY:
    06.02 i 13.02.2014
    11.04 i 25.04.2014
    TRENER: Małgorzata Rybińska
    CZAS: 2 dni, godz.9.00 – 18.00
    MIEJSCE: Warszawa
    GRUPA: 4-8 osób
    KOSZT: 1 580 zł brutto

    (w cenie 2 dni szkolenia, lunch, przerwy kawowe materiały szkoleniowe, certyfikat.)

    Zapisz się

Profil Uczestnika

Dla sprzedawców/konsultantów, project menedżerów, dyrektorów sprzedaży marketingowców/pomysłodawców, którzy chcą podnieść skuteczność przekonywania.

Cel Szkolenia

To szkolenie jest przeznaczone dla każdego, kto chce być bardziej skuteczny i przekonywujący prezentując pomysł czy ofertę dla klienta. Zwiększysz siłę oddziaływania oraz udoskonalisz warsztat profesjonalnego prezentera. Zdobędziesz praktyczne umiejętności jak:

  • Skutecznie prezentować ofertę/ pomysł/ projekt przed klientem zewnętrznym czy wewnętrznym
  • Skutecznie prezentować firmę na konferencjach, kongresach etc.
  • Skutecznie poprowadzić spotkanie z klientem

Korzyści i Umiejętności

Podczas tego szkolenia

  • Zdobędziesz umiejętności posługiwania się najlepszymi technikami prezentacyjnymi stosowanymi przez profesjonalnych prezenterów i sprzedawców.
  • Nabierzesz pewności siebie w prezentacji oferty/ pomysłu poprzez świadome używanie języka ciała i wywieranie wpływu głosem.
  • Uświadomisz sobie swój potencjał przez poznanie swoich mocnych stron jako prezenter, i osoba prowadząca spotkanie z klientem, na których będziesz mógł zbudować swój wizerunek.
  • Dowiesz się jakie elementy twojego „zachowania przed klientem” powinny ulec zmianie i jak nad nimi pracować.

Uczestnicy przećwiczą:

  • Jak nawiązać kontakt z klientem, kierować jego uwagą, regulować dynamikę i tempo prowadzonej prezentacji lub spotkania.
  • Jak zbudować dobry scenariusz prezentacji handlowej i plan spotkania z klientem.

Program Szkolenia

STRUKTURA PREZENTACJI

  • Kluczowe elementy w „otwarciu” i „zamknięciu” prezentacji (tzw. haki) – ich rola i wpływ na udaną prezentację
  • Efekt anioła i efekt diabła – o co warto zadbać na początku wystąpienia.
  • Planowanie scenariusza prezentacji wg „reguły trzech punktów”
  • Struktura diamentu

PODSTAWOWE I ZAAWANSOWANE TECHNIKI PREZENTACYJNE

Co sprawi, że twoja prezentacja lub prowadzone przez ciebie spotkanie zapadnie głęboko w pamięć uczestnika?

  • Pytania retoryczne
  • Kontrast
  • Reguła trzech
  • Karabin maszynowy
  • Powtórzenia
  • Wzmocnienia
  • Metafora
  • Nokaut

PRZEKAZ NIEWERBALNY

  • Cechy dobrej prezentacji multimedialnej
  • Reguła Power Pointa 10/20/30
  • Reguła Power Pointa 6×6
  • Reguła Power Pointa 3×3
  • Przykłady slajdów które zaburzają przekaz prezentacji
  • Przykłady slajdów które przyciągają uwagę uczestników i pozostają w ich pamięci długo po prezentacji
  • Rola mowy ciała w wystąpieniach publicznych

PRZEKAZ WERBALNY

  • Pokazanie pewności siebie przez świadome używanie głosu.
  • Technika operowania głosem
  • Ćwiczenia na intonację, dykcję i wyraźną wymowę
  • Sposób na ‘dźwiękowy’ zapis prezentacji – uczy jak posługiwać się intonacją, wzmocnieniami, przerwami i ciszą.
  • Złota zasada posługiwania się głosem

SPOTKANIE SPRZEDAŻOWE I DIAGNOZA POTRZEB KLIENTA

  • Typologia i potrzeby klientów
  • Postrzeganie wartości przez klientów i trzy metody sprzedaży
  • Porównanie modeli sprzedaży ze względu na charakter usługi, charakter relacji, kryteria decyzyjne, horyzont czasowy.
  • 5 ról sprzedawc
  • Diagnoza potrzeb, oczekiwań i zainteresowań klientów
  • Sztuka zadawania pytań w rozmowie z klientem w celu zbierania ważnych informacji od klienta
  • Umiejętność udzielania informacji klientom, proponowania im różnych rozwiązań i sterowania ich oczekiwaniami.
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami ze strony klienta.

ANALIZA NAGRAŃ VIDEO

Analiza nagrań video najlepszych międzynarodowych prezenterów:

  • Steve Jobs
  • Al Gore
  • Prezentacje z www.ted.com

PREZENTACJE UCZESTNIKÓW PODCZAS SZKOLENIA

  • Uczestnicy otrzymają mailowo ‘pre-work’ czyli pracę przygotowawczą do szkolenia zawierającą opis prezentacji do przygotowania przed szkoleniem
  • Podczas dwudniowego szkolenia uczestnicy zaprezentują 3 wcześniej przygotowane prezentacje oraz inne mini prezentacje podczas warsztatów
  • Odstęp kilkudniowy miedzy pierwszym dniem szkolenia a drugim dniem, pozwala uczestnikom na wdrożenie wiedzy i poznanych technik do przygotowania prezentacji na drugi dzień szkolenia.

Metody Szkoleniowe

Interaktywna forma warsztatów pozwala na naukę przez osobiste doświadczenie i przyśpiesza rozwój umiejętności skutecznego prezentowania, której efekty będą szybko widoczne w życiu zawodowym.
Warsztat jest rodzajem zajęć praktycznych, w których jedną z głównych ról grają uczestnicy.
Najcenniejszym elementem warsztatu z prezentacji jest to, że uczestnicy mogą uzyskać natychmiastową ocenę swoich prezentacji zarówno ze strony prowadzącego i innych uczestników szkolenia.

WYKORZYSTYWANE INTERAKCJE

  • Praca w parach, zespołach
  • Dyskusje
  • Analiza nagrań video – najlepszych międzynarodowych mówców
  • Nagrywanie wystąpień uczestników na kamerę video
  • Prezentacje indywidualne
  • Prezentacje zespołowe
  • Materiały video
  • Gry i zabawy

Opinie Uczestników o Szkoleniu i Trenerze

Dorota, kierownik działu art. przemysłowe i logistyka, MAKRO

Bardzo profesjonalne podejście do tematu. Ciekawe szkolenie dzięki profesjonalnej trenerce, wszystko powiedziane w jasny i prosty sposób.

Dorota, kierownik działu art. przemysłowe i logistyka, MAKROczerwiec 2013
Konsultant, Alma Consulting

Trener – dla mnie rewelacja, zaangażowana, świetnie przekazuje swoją nietuzinkową wiedzę, potrafi skupić na sobie uwagę przez ponad 8 godz, dostosowała się do specyfiki naszej firmy.

Konsultant, Alma Consulting2010
Dział obsługi klienta, SEB

Bardzo dużo przydatnej wiedzy .Różnorodność prowadzenia zajęć , teoria połączona z praktyką. Angażuje całą grupę. Otrzymywanie feedbacku od innych osób. Analiza prezentacji mówców światowej klasy. teoria połączona z praktyką.

Trener – Ciepła , pogodna, profesjonalna, rzeczowa, duża wiedza merytoryczna, swoboda, spokój. Super!

Dział obsługi klienta, SEBlistopad 2011

Zapisz się na szkolenie

1 + 0 = ?