Basic Business Presentation Skills - Kurs 8 sesji

  • 3 POWODY DLA KTÓRYCH WARTO UCZESTNICZYĆ W TYM SZKOLENIU
    1. Stosujemy autorski program, niepowtarzalny na rynku polskim
    2. Szkolenie prowadzone jest w małych grupach warsztatowych (4 - 8 osób)
    3. Zdobędziesz warsztat międzynarodowego mówcy, posługującego się technikami prezentacyjnymi wykorzystywanymi przez prezenterów na całym świecie
  • INFORMACJE
  • TERMINY: od 27.03 do 22.05.2014
    TRENER: Małgorzata Rybińska
    CZAS: 8 sesji (po 4 godz. lek.)
    Ilość: 32 godz. lekcyjne
    Dni: Czwartki 17:00-20:15
    MIEJSCE: Warszawa
    GRUPA: 4-8 osób
    KOSZT: 2 370 zł brutto

    (w cenie materiały szkoleniowe i przerwa kawowa)

    Zapisz się

Profil Uczestnika

Dla osób, które nie mają lub posiadają niewielkie doświadczenie w prezentacjach biznesowych w j. angielskim.

Cel Szkolenia

To szkolenie jest przeznaczone dla osób z niewielkim doświadczeniem prezentacyjnym, które w przyjaznej atmosferze i małej roboczej grupie, chcą zrobić pierwsze kroki i poznać tajniki warsztatu profesjonalnego prezentera oraz zdobyć praktyczne umiejętności prezentacyjne w j. angielskim.

Korzyści i Umiejętności

Podczas tego szkolenia

  • Zdobędziesz umiejętności posługiwania się najlepszymi technikami prezentacyjnymi stosowanymi przez profesjonalnych prezenterów.
  • Poprzez ćwiczenie w małej grupie uświadomisz sobie swoje największe bariery , które blokują Cię przed wystąpieniami, przełamiesz strach
  • Nabierzesz pewności siebie w wystąpieniach publicznych poprzez świadome używanie języka ciała i wywieranie wpływu głosem.
  • Uświadomisz sobie swój potencjał przez poznanie swoich mocnych stron jako prezenter, na których będziesz mógł zbudować swój wizerunek.
  • Przećwiczysz język English for Presenting

Program Szkolenia

PODSTAWY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

  • W czym tkwi istota skutecznej komunikacji?
  • W czym tkwi istota udanej prezentacji na forum?

STRUKTURA PREZENTACJI

  • Kluczowe elementy w „otwarciu” i „zamknięciu” prezentacji (tzw. haki) – ich rola i wpływ na udaną prezentację
  • Efekt anioła i efekt diabła – o co warto zadbać na początku wystąpienia.
  • Planowanie scenariusza prezentacji wg „reguły trzech punktów”
  • Struktura diamentu

PODSTAWOWE TECHNIKI PREZENTACYJNE

Co sprawi, że twoja prezentacja lub prowadzone przez ciebie spotkanie zapadnie głęboko w pamięć uczestnika?

  • Pytania retoryczne
  • Kontrast
  • Reguła trzech
  • Karabin maszynowy
  • Powtórzenia
  • Wzmocnienia

PRZEKAZ NIEWERBALNY

  • Cechy dobrej prezentacji multimedialnej
  • Reguła Power Pointa 10/20/30
  • Reguła Power Pointa 6×6
  • Reguła Power Pointa 3×3
  • Przykłady slajdów które zaburzają przekaz prezentacji
  • Przykłady slajdów które przyciągają uwagę uczestników i pozostają w ich pamięci długo po prezentacji
  • Rola mowy ciała w wystąpieniach publicznych
  • Cztery kluczowe elementy języka ciała ( oczy, twarz, ręce, postawa)
  • Dwa cele języka ciała

PRZEKAZ WERBALNY

  • Pokazanie pewności siebie przez świadome używanie głosu.
  • Technika operowania głosem
  • Ćwiczenia na intonację, dykcję i wyraźną wymowę
  • Sposób na ‘dźwiękowy’ zapis prezentacji – uczy jak posługiwać się intonacją, wzmocnieniami, przerwami i ciszą.
  • Złota zasada posługiwania się głosem

PREZENTER i ODBIORCA

  • Jakie kompetencje powinna posiadać osoba występująca przed audytorium?
  • Analiza profilu odbiorcy
  • Trudne pytania i nieprzewidziane sytuacje w relacjach z odbiorcami prezentacji

ENGLISH FOR PRESENTING

  • Praktyczne ćwiczenia rozwijające umiejętności językowe
  • Mini testy językowe

ANALIZA NAGRAŃ VIDEO

Analiza nagrań video najlepszych międzynarodowych prezenterów:

  • Steve Jobs
  • Al Gore
  • Prezentacje z www.ted.com

PREZENTACJE UCZESTNIKÓW PODCZAS SZKOLENIA

  • Uczestnicy otrzymają mailowo ‘pre-work’ czyli pracę przygotowawczą do szkolenia zawierającą opis prezentacji do przygotowania przed szkoleniem
  • Podczas trzydniowego szkolenia uczestnicy zaprezentują min.3 wcześniej przygotowane prezentacje oraz inne mini prezentacje podczas warsztatów
  • Odstępy kilkudniowe między pierwszym, drugim i trzecim dniem szkolenia a , pozwalają uczestnikom na wdrożenie wiedzy i poznanych technik do przygotowania prezentacji na kolejne dni szkolenia.

Metody Szkoleniowe

Interaktywna forma warsztatów pozwala na naukę przez osobiste doświadczenie i przyśpiesza rozwój umiejętności skutecznego prezentowania, której efekty będą szybko widoczne w życiu zawodowym.
Warsztat jest rodzajem zajęć praktycznych, w których jedną z głównych ról grają uczestnicy.
Najcenniejszym elementem warsztatu z prezentacji jest to, że uczestnicy mogą uzyskać natychmiastową ocenę swoich prezentacji zarówno ze strony prowadzącego i innych uczestników szkolenia.

WYKORZYSTYWANE INTERAKCJE

  • Praca w parach, zespołach
  • Dyskusje
  • Analiza nagrań video – najlepszych międzynarodowych mówców
  • Nagrywanie wystąpień uczestników na kamerę video
  • Prezentacje indywidualne
  • Prezentacje zespołowe
  • Materiały video
  • Gry i zabawy

Materiały Szkoleniowe

dynamic presentations

  • Książka DYNAMIC PRESENTATIONS+ 2CDs, Mark Powell. Doskonały materiał dla chcących rozwinąć umiejętności językowe i rozwinąć warsztat profesjonalnego prezentera.
  • Dodatkowe materiały – skrypt dla uczestnika, handouts
  • Długopisy, ołówki, markery, sticky papers

Opinie Uczestników o Szkoleniu i Trenerze

 Makro , Junior Manager

Bardzo dobrze przygotowana struktura całego programu szkolenia. Program dopasowany dla osób, które nie mają doświadczenia prezentacyjnego. Daje solidne podstawy jak posługiwać się technikami prezentacyjnymi.

Otwarty, przyjazny trener oraz bardzo, bardzo cierpliwy.

Makro , Junior Managerczerwiec 2012
 Makro , Junior Manager

Dzięki temu szkoleniu poznałem jak wygląda prezentacja rozłożona na czynniki pierwsze oraz jak zbudować dobra prezentację. Drugi aspekt to jak stać się dobrym prezenterem.

P. Małgorzata jest trenerem, który zna temat prezentacji od podszewki oraz potrafi przekazać wiedzę w bardzo profesjonalny temat z humorem.

Makro , Junior Managerczerwiec 2012

Zapisz się na szkolenie

0 + 1 = ?