Advanced Business Presentation Skills

  • 3 POWODY DLA KTÓRYCH WARTO UCZESTNICZYĆ W TYM SZKOLENIU
    1. Stosujemy autorski program, niepowtarzalny na rynku polskim
    2. Szkolenie prowadzone jest w małych grupach warsztatowych (4 - 8 osób)
    3. Zdobędziesz warsztat międzynarodowego mówcy, posługującego się technikami prezentacyjnymi wykorzystywanymi przez prezenterów na całym świecie
  • INFORMACJE
  • TERMINY: 09.01 i 16.01.2014
    TRENER: Małgorzata Rybińska
    CZAS: 2 dni, godz.9.00 – 17.30
    MIEJSCE: Warszawa
    GRUPA: 4-8 osób
    KOSZT: 1590 zł brutto

    (w cenie materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe)

    Zapisz się

Profil Uczestnika

Dla osób, które posiadają doświadczenie w prezentacjach biznesowych oraz wystąpieniach publicznych i chcą udoskonalić warsztat profesjonalnego prezentera w języku angielskim. Zalecany minimalny poziom znajomości języka angielskiego to C1.

Cel Szkolenia

To szkolenie jest przeznaczone dla każdego, kto chce być bardziej skuteczny w swoich wystąpieniach publicznych w j. angielskim poprzez zdobycie praktycznych umiejętności w sytuacjach

  • prezentacji biznesowych
  • reprezentowania firmy na konferencjach, kongresach

Korzyści i Umiejętności

Podczas tego szkolenia

  • Zdobędziesz umiejętności posługiwania się najlepszymi technikami prezentacyjnymi stosowanymi przez profesjonalnych prezenterów.
  • Poprzez ćwiczenie w małej grupie szybko udoskonalisz swoje umiejętności prezentacyjne
  • Nabierzesz pewności siebie w wystąpieniach publicznych poprzez świadome używanie języka ciała i wywieranie wpływu głosem.
  • Uświadomisz sobie swój potencjał przez poznanie swoich mocnych stron jako prezenter, na których będziesz mógł zbudować swój wizerunek.

Program Szkolenia

STRUKTURA PREZENTACJI

  • Kluczowe elementy w „otwarciu” i „zamknięciu” prezentacji (tzw. haki) – ich rola i wpływ na udaną prezentację
  • Efekt anioła i efekt diabła – o co warto zadbać na początku wystąpienia.
  • Planowanie scenariusza prezentacji wg „reguły trzech punktów”
  • Struktura diamentu

PODSTAWOWE I ZAAWANSOWANE TECHNIKI PREZENTACYJNE

Co sprawi, że twoja prezentacja lub prowadzone przez ciebie spotkanie zapadnie głęboko w pamięć uczestnika?

  • Pytania retoryczne
  • Kontrast
  • Reguła trzech
  • Karabin maszynowy
  • Powtórzenia
  • Wzmocnienia
  • Metafora
  • Nokaut

PRZEKAZ NIEWERBALNY

  • Cechy dobrej prezentacji multimedialnej
  • Reguła Power Pointa 10/20/30
  • Reguła Power Pointa 6×6
  • Reguła Power Pointa 3×3
  • Przykłady slajdów które zaburzają przekaz prezentacji
  • Przykłady slajdów które przyciągają uwagę uczestników i pozostają w ich pamięci długo po prezentacji
  • Rola mowy ciała w wystąpieniach publicznych

PRZEKAZ WERBALNY

  • Pokazanie pewności siebie przez świadome używanie głosu.
  • Technika operowania głosem
  • Ćwiczenia na intonację, dykcję i wyraźną wymowę
  • Sposób na ‘dźwiękowy’ zapis prezentacji – uczy jak posługiwać się intonacją, wzmocnieniami, przerwami i ciszą.
  • Złota zasada posługiwania się głosem

PREZENTER

  • Trudne pytania i nieprzewidziane sytuacje w relacjach z odbiorcami prezentacji

ANALIZA NAGRAŃ VIDEO

Analiza nagrań video najlepszych międzynarodowych prezenterów:

  • Steve Jobs
  • Al Gore
  • Prezentacje z www.ted.com

PREZENTACJE UCZESTNIKÓW PODCZAS SZKOLENIA

  • Uczestnicy otrzymają mailowo ‘pre-work’ czyli pracę przygotowawczą do szkolenia zawierającą opis prezentacji do przygotowania przed szkoleniem
  • Podczas dwudniowego szkolenia uczestnicy zaprezentują 3 wcześniej przygotowane prezentacje oraz inne mini prezentacje podczas warsztatów
  • Odstęp kilkudniowy miedzy pierwszym dniem szkolenia a drugim dniem, pozwala uczestnikom na wdrożenie wiedzy i poznanych technik do przygotowania prezentacji na drugi dzień szkolenia.

Metody Szkoleniowe

Interaktywna forma warsztatów pozwala na naukę przez osobiste doświadczenie i przyśpiesza rozwój umiejętności skutecznego prezentowania, której efekty będą szybko widoczne w życiu zawodowym.
Warsztat jest rodzajem zajęć praktycznych, w których jedną z głównych ról grają uczestnicy.
Najcenniejszym elementem warsztatu z prezentacji jest to, że uczestnicy mogą uzyskać natychmiastową ocenę swoich prezentacji zarówno ze strony prowadzącego i innych uczestników szkolenia.

WYKORZYSTYWANE INTERAKCJE

  • Praca w parach, zespołach
  • Dyskusje
  • Analiza nagrań video – najlepszych międzynarodowych mówców
  • Nagrywanie wystąpień uczestników na kamerę video
  • Prezentacje indywidualne
  • Prezentacje zespołowe
  • Materiały video
  • Gry i zabawy

Materiały Szkoleniowe

dynamic presentations

  • Książka „Presenting in English – how to give successful presentations” + 2 CD ,Mark Powell . Doskonały zestaw ćwiczeń służący do doskonalenia najczęściej używanych wyrażeń podczas prezentacji oraz zestaw ćwiczeń rozwijający warsztat prezentera. W sumie 128 stron ćwiczeń.
  • Skrypt dla uczestnika – dodatkowe materiały
  • Długopisy, ołówki, markery
  • Certyfikat

Opinie Uczestników o Szkoleniu i Trenerze

Manager, SEB

Training was extremely interesting and helpful in terms of development of presentation preparation and delivery
Malgorzata is extremely professional trainer and presenter at the same time. Highly competent and effective in teaching. Feedbacks after presentations – absolutely getting to the point

Manager, SEBJanuary 2013
GfK Polonia

You made us relaxed in the stressful situation and made us believe that we can be good presenters – so well done! You gave us a lot of helpful, valuable tips and recommendations.
Generally, the trainer is excellent with a beautiful smile and very good communication skills.
We love you :)

GfK PoloniaFebruary 2008
 OnBoard

Training program content was relevant and challenging with helpful training materials. The most useful part of the training was the opportunity of practice and very useful tips from the trainer.

OnBoardOctober 2007

Zapisz się na szkolenie

3 + 5 = ?